Kamis, 22 November 2007

I Love U Abang (7)


Pagi-pagi bener bini gue si Siti dah rapi. Semaleman die manyun aje ke gue, gue di tinggalin sendiri di kamar. Aah.... ini semue gare-gare anak gue Fatimah yang naksir ame si Ahmad anaknya si Jalum musuh bebuyutan gue.

“Ti ... lu serius mau pegi ke tempat Emak lu?” gue coba ngerayu bini gue, yang pagi ini masih tetep manyun.

“Iye ... !! si Fatimah juga aye ajak, aye kagak tega Bang liat Fatimah mewek mulu semaleman, sapa tau ntar di rumah Nyak tuanye die ngerasa kehibur.” Masyaallah tumben bener logat ngomongnye si Siti ketus amat ke gue.

Terus terang aje gue jadi bingung, Siti ntu bini gue nyang paling baek, die orangnye sabar bener jarang banget marah ma gue. Tapi neh pagi, die bener-bener berubah kagak bisa di rayu lagi. Padahal biasenye kalo die ngambek trus mo kabur ke rumah Emaknye, gue rayu dikit juga langsung kelepek-kelepek trus kagak jadi deh die pegi.

***

Dah masuk tiga hari ini bini gue ma anak kesayangan gue pegi dari rumah. Ya ampun dah, gue bener-bener dah kayak orang dungu di rumah sendirian, kagak ada nyang bikinin sarapan, kagak ada nyang bikinin gue kupi, kagak ada nyang ngurusin gue.

Fatime .. pulang nape Neng, badan Babe pegel-pegel kangen pingin di pijit ame lu. Siti … yayangnye gue, lu ngapa jadi begini sih, pegi ninggalin gue. Ape emang gue nyang egois ye ?, tapi ini semua gue lakuin buat kepentingan anak gue juga, gue kagak mau kalo nanti idupnye fatimeh keblangsak gara-gara die kawin ma Ahmad, anaknya musuh bebuyutan gue.

“Assalamualaikum … Assalamualaikum .. .“ Duh .. siape si, ganggu orang lagi ngelamun aje. Gak tau ape tu orang kalo gue lagih sedih.

“Iye …. Bentar .. !! etdah kagak sabaran bener nih orang.” Masyaallah .. gue baru nyadar kalo rumah berantakan bener, mana ade tamu lagi, biarin dah ah .. belaga cuek aje.

“Waalaikumsalam … .“ Eh .. buset deh, Astagfirullah .. si Jalum nyang dateng, mo ngapain die kemari?

Tiba-tiba aje kepala gue jadi semaput, mau ngapain si Jalum kerumah gue ? mau ngajakin rebut ape die. Cemen banget si Ahmad, pake ngadu-ngadu ke Babenye. Tapi tenang, gue kudu jaim di depan si Jalum, gue kagak boleh gegabah.

“Maaf, Sien kalau kedatengan gue bikin lo kaget. Gue cuma mau silaturahmi aje ma lu.” Rese banget da ah, ternyata si Jalum tau kalau gue kaget liat die. *tarik napaaasss … buang pelan-pelan (ajaranya fatimah nih, katanye kalo pingin tenang cara paling gampang ya begini ini).

“Duduk di bale luar aje ye, di dalem panas.” Huh .. pantang bagi gue, nagajak si Jalum masuk ke dalem rumeh gue.

“Iye dah … di luar aje biar adem”


Haduuhh .. kenape juga ni manusia dateng saat gue lagi begini, saat gue lagi sedih. Pada tau sendiri dah, gue kalo lagi sedih kagak bisa ngontrol emosi. Bisa-bisa si Jalum kena bogem gue nih. “Astagfirullah ..”

“Rumah lu sepi amat Sien, bini ama anak lu pade kemane?” tampang si Jalum celingak-celinguk nyariin bini gue. Kurang ajar !

“Lagi pada belanja ke pasar.” Tuh kan .. gue jadi bo’ong dah, ya abis mo gimana lagi, masa gue bilang bini ama anak gue kabur pan kagak lucu, bias-bisa si Jalum ngetawin gue.

Semenit .. duamenit gue ama Jalum cuma diem-dieman aje, bingung gue mau ngomong ape ma die, jangankan ngomong, liat tampangnye aje dah males banget. Sambil nunggu die duluan nyang ngomong gue sibuk nyundut rokok buet gue.

“Bagini Sien, maksud kedatengan gue kesini baek, bukanye gue mau ngajak lu ribut kayak dulu. Eh ..iye Sien soal nyang dulu gue bener-bener minta maap ye, gue ngaku salah dan sekali lagi gue ucapin selamet ye karena elu dah berhasil ngegaet hatinye Siti.” Hhahahhaha … akhirnya dia ngaku salah juga ke gue. Bagus dah.

“Trus … lu mau ape kesini ?!”

“Oke .. Sien, lu pasti dah tau pan kalo si Ahmad ntu anak gue, dan elu juga pasti udah tau kalau anak gue Ahmad cinte ama anak lu yang cantik ntu si Fatimah. Husien .. maap banget sebelumnye, bukanye gue mao ngeguruin elu, tapi udah dah Sien, lu kagak usah hubung-hubungin musuhan kita nyang jaman dulu ama masalah cinte anak-anak kite.” Tampang si Jalum mendadak pucet, die pasti dah ketakutan kalo gue bakal ngamuk. Dari dulu si Jalum dah tau watak gue. Senggol bacok! .. *wakakkaka .. garang gak tuh ?.

“Trus …?!”

“Ya .. gue minta lu bisa ngertiin ini. Gue harap lu bisa ngerestuin hubungan mereka” tampang Jalum makin pucet, kakinya masang kuda-kuda buat siap-siap kabur, takut kalau tiba-tiba gue kalap.

“Tengil banget laga lu !. emang anak lu punya ape ? berani-beraninya ngelamar anak gadis gue!” Masyaallah .. gue jadi nyombong dah.

“Maaf Sien .. gue gak maksud tengil didepan lu, tapi coba lu pikirin lagi masalah ini. Ya udah ye Sien, gue balik dulu” tanpa di komando dan di usir, Jalum langsung pamit pulang. Payah banget tu orang!.

*****

Sekarang dah masuk hari ke lima, bini ama anak gue pegi dari rumah. Neh … malem sepi banget mane di luar gerimisnye awet bener. Duh … gue kesepian dirumah sendirian. Perut gue laper, baru di tinggal lima hari berat badan gue dah turun, apalagi kalo di tinggal sebulan. Bisa kurus kering gue.

Rumah juga dah kayak kandang orang, berantakan gak keurusan. Debu pada nempel di mane-mane, sepre di kamar gue aut-autan, gue bener-bener kesepian kagak ada Siti ma Timeh. Kerjaan gue tiap hari jadinya cuma bengong aja, mundar-mandir kagak jelas.

Di sini … bawah pu’un sengon ini tempat paporit gue, ini pu’un warisan engkong gue, biasenye gue sering duduk disini ame Siti sambil ngobrol, kadang-kadang sambil becanda.

Dah abis lima batang rokok yang gue isep, tapi Siti ma Timeh lom juga balik. Rokok keenem gue sundut lagi, gue isep sambil nginget omonganye si Jalum dan si Siti bini gue. Ape emang gue terlalu egois ye?. Bener juga sih yang di bilang si Jalum, dan emang ada benernye juga yang di bilang bini gue. Tapi gimane dong, gue masih empet bener ama si Jalum.

Sebatang demi sebatang, akhirnya abis juga rokok gue sebungkus (gile kuat bener ngerokoknye). Oke dah, besok gue bakal kerumah Nyak tuanye si Timeh, gue mau ngejemput Fatimah ama bini gue. Gue kagak tahan idup sendirian begini.

*****

“Fatimah … anaknya Babe nyang paling cakep, nyang paling manis, nyang paling soleh. Babe minta maap ye, Babe dah nyakitin perasaan lu.” Duh ,,, gue jadi pingin nangis.

“Siti … bini Abang nyang paling cantik, nyang paling baek, maapin Abang juga ye, Abang udah egois kagak mau dengerin masukan dari elu” yaeeelaahh .. gue ngapa jadi mellow gini yak. Dah kayak vokalisnya band NIWA aje… suka mellow-melow gak jelas gitu .. hehhehe.

Dengan semilyar rasa sayang nyang gue punya, gue peluk erat dah tu anak ma bini gue. Sementara ntu Nyak tua cengar-cengir aje mamerin gusinye.

“Jadi … Babe setuju kalau Fatimeh kawin ame Bang Ahmad?”

“Iye … Neng, Babe setuju. Tapi Babe punya atu persyaratan buat si Ahmad, dan die kudu menuhin pesyaratan dari Babe. Kagak boleh kagak, kudu, harus, mesti, wajib dia laksanain!” Sebagai orang tua nyang baik, gue pingin tau seberapa pengetahuan calon mantu gue tentang agama.

“Persyaratan apa lagi Be?” Muka Fatimeh keliatan tegang, sementara bini gue sibuk ngelus-ngelus punggung Fatimeh. Biar rada tenang gitu.

“Ada deh … lo suruh aja si Ahmad dateng kerumah. Dan ntar biar Babe jelasin apa peryaratannye”


******


Malam ini rencananye si Ahmad bakal nemuin gue lagi, dan malam ini gue bakal ngajuin satu persyaratan ke die.

“Be … persyaratan ape yang kudu aye penuhin supaya aye bisa meminang anak Babe.” Ngeliat tampang si Ahmad gue jadi inget Jalum. Duh … masih aja gue kesel ma die. Asttagfirullah

“Begini Mad, cuma atu persyaratanya, elu kudu khatam qur’an di depan gue” spontan aje Fatimah, Siti ama Ahmad kaget denger pensyaratan yang gue kasih. kata orang dulu mah. klo die dah bise ataw dah sering hatam Alquran, Insya Allah Syarat-syarat untuk menjadi Imam untuk keluarganye udeh bise dah. Makanya gue pingin tau semana kemampuanya si Ahmad.


“Abang yang bener aje, kudu khatam quran di depan Abang, pan banyak banget Bang, bisa pegel mulut anak orang” muka Fatimah ikutan tegang tapi si Ahmad tiba-tiba jadi keliatan lebih santai.

“Baik Be, aye bakal khatamin Qur’an di depan Babe sekarang.” Buseett .. ni bocah nyalinye gede juga, dia berani nerima tantangan gue.

Fatimah buru-buru masuk ke dapur ngambil air putih bakal si Ahmad. Sementara Siti bini gue duduk dengan harap-harap cemas di samping gue * loh ..kok jadi bini gue sih yang H2C

Bissamillahirahmanirohim …. Setelah itu Ahmad membaca surat Al-Ikhlas sebanyak tiga kali.

“Udah Be, aye dah ngekhatamin Al-quran”

“Khatam ? gimana ceritanye, elu Cuma baca surat Al-Ikhlas tiga kali doang” gue merasa di permainkan ama si Ahmad.

“Jadi begini Be, aye inget ama kisah pada jaman Rasullah dulu. Waktu para sahabat mau meminang anaknya Rosul syaratnya juga sama. Dan akhirnya persyaratan tersebut bisa di penuhi oleh Sayyidina Abu Bakar (kalo ga salah) yaitu hanya dengan membaca tiga kali surat Al-ikhlas. Karena Rosul pernah bersabda Al-ikhlas itu 1/3 nya AlQuran dan artinye klo bacanya tiga kali berarti sama saja kita sudah khatam Alquran. Tapi ini bukan berarti kita senaknya tiap hari cuma kudu baca surat Al-Ikhlas aja, terus kagak baca Quran.”

“Ooo .. jadi begitu, bener juga kata si Ahmad Bang, dari pada die makan waktu baca qur’an ampe kelar di rumah kite, mending die ngikutin jejak sahabatnya Rasul kite. Lagian kalo si Ahmad ngekhatamin quran seharian dirumah kite ntar tugas dan kewajiban die di luar jadi terlantar.” Bini gue ikutan nimbrung ngomong. Tapi emang iya juga sih.

“Jadi begitu Be, buat ape juga aye khatam Quran sekarang, tapi aye gak tau makna dan isinya”

Buset … ternyata pengetahuan agama si Ahmad lumayan juga, emang bener apa kata dia, buat apa bulak-balik khatam Quran tapi gak paham ama isinya, sama aja boong. Fatimah .. Fatimah emang kagak salah lu milih calon laki, pantesan lu ngebet banget pingin di kawinin ama Ahmad.

“Ahmad … Babe salut ame lu, lu emang pemuda yang bisa di andelin, lu kagak sombong juga kagak banyak tingkah. Bulan depan lo dateng lagi deh kemari, bawa Nyak ame Babe lu ye!” Tampang si Ahmad langsung seger, udah kayak kembang yang kena ujan. Fatimah pun keliatan malu-malu tapi mau.

“Alhamdulillah … “ Bisik Bini gue ….lirih.

0 Comments:

Post a Comment